Seyyahyolcu Çoğunlukta ense sırt kismi. Acaba kalin mi giydiriyorum. Bi kisa kol zıbın bi uzun kol zibin bide üst. Alttada 2 pijama. Doguda yaşıyoruz havalar soğuk. Ustte de yorgan oluyor
Eylulasell Seyyahyolcu çocuklarda yorgan kullanılmaz ki bi kundak tarzı battaniye yeterli evde Petek yanmıyor mu ?
Batimoms Seyyahyolcu cok kalin giydiriyorsun bebekler bu kadar sicagi sevmez. Boyle terler usur hasta olur. Ben bir atlet zibim ustune orta halli bir tulum ve ince bir uyku tulumuyla yatiriyorum yorgan battaniye vs yok.
Sblsrgnsn Seyyahyolcu canim baya kalin giydiriyorsun ben bi kisa kolzibin bi ust bide tek alt giydiripbattaniye ortmeme ragmen terliyor sen bya kalin giydirmisin bende dogudayim ama disarinin sogukluguna gore degil evin isisina gore giydir bebegini isilik olmasindikkat et sen hafiflet biraz bebegini tek kat giydir yatirirken
Badevehande Canım üstünü bi kat azalt yorgan yerinede ince penye battaniye kullan . Bende senin gibi kat kat giydiriyordum annemin aklına uyup çocuk terliyordu vücudu hep isilik oldu sıcaktan. İyi değil terleyip soğuması
Hande59 Seyyahyolcu canım çok aşırı giydiriyorsun doğuda da olsan odanda termometre olması lazım oda sıcaklığın sabit 24 olmalı bir kollu bir uzun kollu zıbın bir alt yeterli