HiraNur89 Bilmiyorum sadece bizde mi oluyor ama kızım çok gazlı kaka yapınca rahatlıyor diye seviniyorum böyle 2 3saat tam rahatız hooop gene başlıyor mızmızlanmaya . sürekli ıkınıyor siz de de öyle mi
ilknurcelik HiraNur89 siz yemenize içmenize daha dikkat edin ve gaz damlası kullanın bence rahat etsin bebecik
Sedanuraydnata HiraNur89 aynı durumdayız canım sulu bol bi kaka yapıyor 1 2 saat iyi sonra yine aynı 😖
HiraNur89 KardelenUmut kaç aylık bebeğin? 3aylık olunca geçer dediler 3ayı geçti hala aynı bazen geceleri gazı var diye uyanıp ağlıyor inşallah çabuk geçer bellim acıyor artık kucakta tutmaktan
HiraNur89 ilknurcelik inanın yemek yemeye korkuyorum su komposto kolik için cay içiyorum biogaia damla kullanıyorum başka şeyler de denedim fayda etmiyor 😶 inşallah tez vakitte gecer
Zulal09 Öğlen 12 den beri kızımı uyutmaya çalışıyorum tam dalıyor bi daha kalkıyor derken az önce bi bez dolusu kaka yaptı sevinçten camları açıp çığlık atcaktım neredeyse altını yıkayıp yerine yatırdım anında uyudu huzursuzluğu yapamadığı içinmiş meğerse 🤷🏼♀️😔 bu arada 28 günlüğüz henüz benimde belim çok ağrıyor 😩
Haticeakan Sabahlara kadar uyumuyoruz sancıdan yatıyor geri kalkıyor ben yatakları açana kdr evin içinde 4 dönüyoruz belim kopuyor 😪