zeynebimd yok ben özelde oldum istanbulda. eşim devlette ameliyat oldu ama hiç memnun değil aksine o kadar kötü ki burnu düştü ve yamuldu bende size özeli tavsiye edecektim. esim tekrar özelde ameliyat olucak beni gördükten sonra fikri değişti. devlette ameliyat pek önerilmiyor sağlık sorunu neyse ama estetiğe önem verilmiyor bence