Sosyal medyaya bence bir güvenlik gelmesi gerekiyor. Fake hesaptan kadınlara kötü mesaj yazan mı dersin tehtid eden mi dersin ya da dolandırmaya çalışan mı dersin. Arkadaşıma bile eskiden işte sana şöyle şöyle yapacağım diye mesaj atan hesaplar vardı. Böyle şeylerin önüne geçmek lazım cidden. Siz ne düşünüyorsunuz?