MDG_ Kızlar kızımın bir kolu diğerine göre şiş bunun için bizi doktor ankara şehir hastanesi yönlendirdi çocuk genetiği ama Ankara da iki tane şehir hastanesi var. Hangisine götürsek bilemedim biz karabükte oturuyoruz. Ankarayı da bilmem. Hangisi iyidir bilen yazabilir mi? Rica etsem.🌷
Minikkalbinannesi MDG_ Bilkent şehir hastanesine çocuğum dışında annem babam gitmişti memnun kalmıştık ama benim oğlum 2023 de doğduğunda etlik şehir hastanesine gitmiştim memnun kalmamıştım 2 haftalıktı oğlum
[silindi] MDG_ Şehir Hastanesi olarak ben beğendim. Kendim gidiyorum. Oğlumu, üniversite Hastanesine götürüyorum. Ankara Üniversitesi tavsiyem olur. Siz şehir Hastanesi sorduğunuz için yazmıştım 🤗
isimli00 MDG_ şehir hastanelerinde asistanlar bakıyorlar haliyle tecrubeleri olmuyor. Hacettepe üniversitesi hastanesi yada Cebeci Hastanesi’nin çocuk bölümlerini tavsiye ederim. cüzi bir miktar vererek uuzman doktorlara muayene olabilirsiniz. şehir hastaneleri pişmanlıktır.
cilekbebek1 MDG_ şehir hastanesine götürmenizi önermem çünkü asistanlar bakıyor çok yüzeysel ve kuralcı muayene ediyorlar tecrübe yok
asilazmazbalkokmaz Üniversite hastanelerinide tercih edebilirsiniz Hacettepe, Gazi, Ankara. Şehir hastanelerinin ikisindende memnun kalmıştım 🙂
MDG_ asilazmazbalkokmaz teşekkür ederim herkes üniversite hastanelerine önermiş sanırım hacettepeye gideceğiz inşallah
cilekbebek1 MDG_ hastane olarak sevmedim ama nihat cengiz ve ahmet bolat çok önermişlerdi. Nihat cengize gittik memnun kalmıştık o dönem. Uzak olduğu için tekrar gitmem