batuhan2 Bebeğime 1 yaş doğum günü hediyesi olarak sizce bisiklet tarzı olan ebeveyn sürüşlü arabalardan mı alayım yoksa scooter tarzı olanlardan mı yaşı büyüyüncede kullansın istiyorum kızlar yardımcı olurmusunuz siz ne aldınız ?
miniminisevgilimm batuhan2 bence bisiklet tarzı olanlardan.. scooter olanı bu yaş grubu için kullanışlı bulmuyorum 3-4 yaşında zaten scoteer kullanıcak
beyzzsenturkk_ batuhan2 kızım 1,5 yasında scooter kullanıyordu. ben bisiklet de aldım scooter da bence ikisi de gerekli
zeynebimd batuhan2 ikiside var bizde kızım 3 yaşındayken almıştık scooter 🛴 hala kullanıyor bisikleti de ebeveyn sürücülü olanlardan değil de klasik olanlardan aldık ebeveynli olan çok kullanışlı olmayabilir ilerisi için bisiklet 🚴 de büyüyünce kullanamayacak ama scooter uzatma aparatı falan var onu her türlü kullanır bence
Aloneeee batuhan2 oturaklı scooter lardan alabilirsiniz. Bizde ebebeğin baby toys marka 6in1 i var biz memnunuz. Hem ben yönetebiliyorum, hem kendi oturarak sürebiliyor,hem de sonrası için normal scooter olabiliyor
gg3848 batuhan2 ben de bir yaş doğum günü hediyesi globber bisiklet aldım iyi ki almışım çok memnunum bence bir yaş için bisiklet daha uygun gibi🤗