batuhan2 Bebeğim neredeyse 1 yaşında ilk aldığımız emziği hala emiyor philips 0-6 ay olanı kullanıyor şuan okadar ustalaştıki emziğin komplesini agzına alıyor:) sizce daha büyük bi emziğe geçiş yapayım mı yoksa bırakır mı gerek yok mu ?
urasmom6 batuhan2 büyük emziğe geçmek için baya geç kalmışsınız. Emziği bırakma gibi bi düşünceniz yoksa değiştirmeniz gerekir. neden 6. Aydan sonra 6-18 ay olanlara geçmediniz
Kaardelen batuhan2 Baya bir geç kalmışsınız iyi bir şey değil aslında değişmeniz gerekirdi. Ama olan olmuş eğer tamamen bıraktırma düşünceniz yoksa değiştirebilirsiniz.
hunilimomy batuhan2 normalde 6 ay sonrasi değiştirmek gerekir. Bıraktırma isteğiniz varsa bu aşamada bıraktırabilirsiniz aslında
batuhan2 urasmom6 belki başlığı büyük gelir almaz diye değiştirmek istemedim şimdide aslında bundan korkuyorum almazsa diye
urasmom6 batuhan2 bıraktırmayı bi deneyebilirsiniz bence. Zaten söylediğinize göre biraz da oyuna çevirmiş emziği sanki