Oğlum 8 aylık işe başlamam gerekiyor ama çok memeye bağımlı ek gıda ve meme şeklinde yaşıyoruz gündüzde gece de emerek uyumak istiyor. Biberonla da mamayı asla emmiyor. İşe gidince memesiz kalacak çok zorlanacak. Aç kalır diye korkuyorum. Ne yapabilirim bi fikri olan var mıdır ?