22 günlük anneyim daha yeni yeni göğüs yaralarım geçiyor gümüş kapak çok fazla kullanmayın ben sürekli kullandım çok nemli kalmasından kaynaklı yara olduğunu düşünüyorum kuru kalması daha iyiymiş lansion krem kullandım hep ama yara oldu yine de kadın doğum doktorum Fito krem verdi onu düzenli olarak sürdüm ve yaralarım gün gün iyileşti umarım size de iyi gelir. Şu şekilde kullandım Emzirdikren sonra yara olan kısımlarına sürdüm çok fazla sürmene gerek yok bir 5 dakika açık bırak daha sonrasında göğüs kalkanı kullandım bazen göğüs pedi koydum 2 saat o göğüsü emzirmedim 2 saat sonrasında göğüs ucumu yıkadım kuruttum öyle emzirdim yıkanması gereken bir krem çünkü umarım iyi gelir benim öyle geçti