Aselelis27 Kizlar merhaba Bugun sezeryan sonrası 66. Gun hala kirmizi sari sulu akinti geliyor doktora gittim rahimde birsey gözükmüyor dedi tahlil istedi yarin gostercem ama hala neden kanama geliyor anlamıyorum ya
queenofrose Aselelis27 75. Günde kesildi. Doktor normal dedi. Kesilsin diye doğum kontrol hapı yazdı ama ben kullanmadim
esen0101 Aselelis27 benimde 2,5 ay oldu. Geçmiyor bitmiyor Doktora gittim emzirme süresince kanaman olur normal dedi hormonlardan dedi 🤷🏻♀️
Aselelis27 queenofrose doğum kontrol hapını kullanmadan kesildimi banada onu verir muhtemelen peki nden kanama oluyor onun için bi açıklama yapmadi