love_momy Türkiye’de aktif şekilde satışı olan hipp bebek mamasında fare zehri çıktı. İnanamıyorum bız bebeklerimize ne yedırıcez.? Varsa elinizde yedırmeyın
Tugcebb love_momy görünce baktım ama Avusturya da kavanoz mamada toplatılma kararı alınmış sanırım. Başka göremedim, sizin gördüğünüzde bu muydu acaba
love_momy demirdorukk evet evet tüketmeyin diye uyarı yapmışlar içeriği herkes okusun baksın habersiz kalmasın kimse bende ondan dolayı yazdım
demirdorukk love_momy benim bebeğim 15 günlük keçi sütlü mamasını veriyorum günde bir kez korktum görünce bir an
love_momy demirdorukk ben de korktum yetkililer tüketmeyin demiş acaba Türkiye’den bir haber gelir mı yani bır sıkıntı yok kullanın mı derler yoksa ama şirket yetkilileri kullanmayın demiş Sözcü haber sitesine isterseniz bır göz atın okuyın haberi şimdi bende orda gördüm
love_momy Tugcebb umarım dedikleri gibidir mevzu bahis bebeklerın sağlığı artık bir şeye güvenemez olduk nasıl bir devre geldık anlamadım
cauuv2 Tugcebb kavanoz mamalardan mı bahsediyolar yani ek gıda maması ? Yoksa normal suyla yaptıgımız mama mı ?