4.ay atağı hayatımın en korkulu ayı.Sadece gece emmeye başladı bir süre öyle devam etti sonra tamamen bıraktı zaten sütüm de çok azdı.Ama çok çabaladım aşırı yoruldum fakat ne yaptıysam olmadı.Şuan 6 aylığız ek gıda+mana şeklinde besleniyor.Evet anne sütü çok yararlı ama biz annelerinde halinden anlamak gerek kendinizi hiç üzmeyin inşallah sağlıklı şekilde büyür🤍