hepoyleolurzaten___ ben olsam 2 yaşındaki çocuğu kreşe veririm küçüğe evde kendim bakarım kadınında oğlu varmış ve yaşı büyük diyosunuz anlaşamayabilir ya da zorbalayabilir birde bebek var ona nasıl bakacak şu an size muhtaç eğerki maddi olarak zorda değilseniz çalışmayın büyük çocuğunuzu kreşe vermenizin bir anlamı kalmaz yine yorulursunuz