4 ay 3 günlük bebeğim var ve son 2 gündür hırıltı ve öksürük başladı.. burnunu temizliyorum öyle mama veriyorum ama çok az emip bırakıyor.. eskisine göre iştahı azaldı.. kilo kaybedecek diye çok endişeleniyorum.. daha önce meme reddi yapmıştı ve çok az kilo almıştı, şimdi yine öyle olacak diye korkuyorum.. ne olacak böyle