flowersssss 45 50 günlük olunca sünnet yaptırmayı düşünüyorum. Bu doktoru buldum. Hiç ağlatmadan 15 dakikada bittiğini bir daha kontrole bile gerek olmadığını söylüyor. En iyiside biz yanındayken işlem yapılıyor. Giden duyan bilen var mı acaba
doruk26 flowersssss merhabalar, biz 5 aylıkken yaptırdık sünnet aşaması da sonrası da gayet güzel ve rahat geçti işlem sonrası iletişimde kaldık
bebikomomyy flowersssss doktor hakkında bilgim yok ama ne olursa olsun sünnetten sonra muhakkak kontrol edilmeli diye biliyorum. Benim oğlumda bursada çok bilinen bir doktorda çarşamba günü sünnet olucak ve sünnetten 7 Gün ve 30 gün sonra kontrolleri var.