Online terapistler oluyor her ne kadar doğru bilemiyorum birde şimdi bu çıktı her çocuğa otizim yapistiyorlar kendim çocuk gelisimi mezunu olarak biraz bilgim var bu konularda siziinle göz teması kuruyorsa anne baba diyorsa korkmayin tabiki ben dedim diye bir tani koymuyorum yanlış anlamasin kimse bazı şeyler genetik, çevresel faktörler TV dir evde fazla sessizlik hakim ise birde söyle söyle diye ısrar etmeyin cümle içinde kullanin su istiyor misal evett sana şimdi şu vericem veya su veriyim tamam ismi ne ise atiyorum Ahmet olsun Ahmet su istiyor gibi gibi bol bol kitap okunmalı parka çıkılmalı öyle olmuyorsa oyun kafeler var sizde haftasonunuzu ayırip goturebilrsiniz ve ayı olarak küçük şuan çünkü doktolar 3 hatta 4 yaşına kadar tam tani koyamiyolar başka bir doktora götürün derim.