Yarın sabah normalde eşimle adliyenin orda buluşup halledecektik bana öyle demişti telefonda. Bende mesaj yazdım az önce “Gel son kez oturup konuşalım herşeyi netleştirelim eğer yine aynı yere varıyorsakta güzellikle olsun” diye oda tamam yazmış bilmiyorum ne olacak Rabbim çizmiştir yolumuzu hakkımızda hayırlısı olsun