6107 Ben kabin boy araba bakarken internette denk gelmiştim ve çok beğenmiştim incecik oluyor katlanınca. Mağazaya gittiğimde orada bebeğimi içine koyup bakınca tentesinin çok kısa olduğunu fark ettim ve o sebeple almadım. 1.5-2 yaşında tente başıyla aynı hizada olur. Eğer tentesi daha yüksek olsaydı alırdım.