Kendi çocuğuma tahammülum kalmadı resmen. Aşırı yıpratıyor beni. Ne yapacağımı şaşırdım bı akıl verin.
İkibucuk yaşında, sürekli ağlıyor sürekli. Olumlu yada olumsuz herşeye ağlıyor.
Yemek yemiyor. Sürekli çıplak dolaşmak istiyor.
Ne yapacağımı bilmiyorum