Oğlum doğumda zor doğum oldu ve oksijensiz kalmıştı 17 gün yoğun bakım süreci geçirdi daha sonra hastaneden çıkış yaptı sonra 1 nöbet hikayesi oldu epixx kullandı onu bıraktık 4 aylıkken şuan 7 aylık ama gözleri yukarı doğru bakması var eeg çekildi herahangi birşey gözükmüyor sebebi nedir şuan 7 aylık demir ilacı kullanıyoruz sadece gözleri sürekli bakmıyor seslenince sese dönüyör elinde bit uğraş olmayınca göz kontağı direk yukarı dikiliyor