elf560_ bence hata değil çünkü benim kızım 18 aylık bizde aynıyız. Blenderdan geçirmedim hiç. Pilavı çiğnemeden yutuyor boğazında kalınca öğürüyor. Eline verince çiğniyor ama. Bu hafta kontrolümüz var doktorumuza soracağım yüksek ihtimal ergoterapiste yönlendirecek bizi. Büyük kızımda aşırı çiğner, çorbayı bile çiğner.