Gulbahar06 2 aylık bebeğim var. Çok fazla gaz sancısı çekiyor son zamanlarda. Gaz damlası kullanmak istemiyordum ama ağlamalarına dayanamadığım için 3 gündür alle vıando kullanıyorum. Kullanan var mı acaba. Sanki bebişe uyku yaptı