Arkadaşlar 10 gün sonra bebeğim 9 aylık olacak az çok bir şeyler yese de gelişimi çok az bir sağlık sıkıntısı da görünmüyor neden kilo alımı yavaş kan değerlerine de bakıldı iyi endokrin ve gastroloji bölümüne gitmedik açıkçası kilosu geriden gelip sonradan düzelen var mı