emineaae gizememre oranın ilk personeliydim genelde ilk gelenleri tanıyordum ,hastane o kadar büyüktü ki kimse kimseyi tanımıyordu
mitolojiii_ 132420 güvercintepeye yeni taşındık hiçbir oyun alanı park yok ve insanlarına alışamadım umarım kısa zamanda buradan taşınırım ben memnun değilim ama inş siz beğenirsiniz 🙂
mitolojiii_ myangelson gelişmemiş bacım ben yeni taşındım hayatımda yaptığım en berbat kararı buraya taşınmakla vermişim aman aman buradaki yobazlığı hiçbiyerde görmedim
myangelson mitolojiii_ evet ya öyleymiş yorumlardan okudum maalesef 🙄 Allah yardımcınız olsun bir an önce oradan çıkmak nasip olsun ne diyeyim 🥲🥲