Kızlar oğlumda hiç bı belirti yok.sadece ve sadece ateşi var.ne öksürük ne grip ne ishal hiç bı şey yok fakat geçmeyen ateş var ilaçla dusuruyorim sonra yine 38.2yukseliyor.artik kafayı yiycem doktorda boğazında enfeksiyon var bolsa mama ver anne sutude yokkki vereyim geçsin.boyle bı şey başına gelen oldumu?