barismom yağmurlu bir günden merhaba hanımlar eşim kırk yılın başı izinli sunum yapıyım dedim hazır oğlan uyuyorken pek beceremem ama olduğu kadar herkese mutlu pazarlar 🌸🌸🌸
barismom Pamukhanim_ afiyet olsun eşler uyur ne güzel biz 7/24 nöbet az bakıyımda hanım uyusun dedikleri yok bu arada merdiveni güzel fikir olmuş küçük hanımın 🤣🌸
Pamukhanim_ barismom evet koltuk vardı o tehlikeli olmuştu pencereye çıkıyordu böyle rahat oldu alıştı
[silindi] barismom afiyet olsun eşimi dükkana gönderdim, kızımı yıkayıp yatıracağım anca o zaman içebilirim 🫠
barismom [silindi] afiyet olsun keşke bende yatabilsem en fazla 1 saat uyuyor ondanda yemek bulaşık derken uyanıyor🤣🤣