tugcence benim kızm 9 aylık küçük daha ama benim tarafa düşkün gibi şimdilik. Babamla annemle çok güzel oynar onlarla hep güler ama eşimin tarafına gittiğimizde ağlıyor pek gülmüyor önce ,sonra açılıyor oynuyor biraz , haftada bir görüşsek bile bazen onları yabancılıyor anlamadım , ama annemlere 10 gün gitmesem görüşmesek yine de gülüyor hemen kucaklarına gitmek istiyor. Eşimin ailesi de çok seviyor ama bana yapmacık geliyor tavırları belki kızım da hissediyordur bilmiyorum benim babamla anneme karşı öyle değil oraya gidince çok huzurlu ve hatta evimizden daha rahat mutlu orada