Benim oğlum 1.5 yaşında ve eşimin ailesyile aynı şehirdeyiz . benim ailemde çok uzakta değil ama aynı şehirde değiliz neticede. Eşimin ailesinin ilk torunu ve çok ilgililer. Benim ailemde de kuzenleri var iki taraftada eğleniyor aslında ama bence büyüdükçe eşimin ailesine daha düşkün olur gibi çünkü orda hep tek ve değerli olcak. Bu duruma üzülüyorum , takıyorum sizde durumlar ne ? Belki de benim tarafıma daha düşkün olur bu bilinmez tabikide