Kızlar bebeğim Kasımda doğdu. Doktorumuz geçen hafta ek gidaya başlattı anne sütü alıyor sadece gece uyumadan bir kere mama içiriyorum. Sebze ve meyve tadimlari bitti. Şimdi sebze çorbası ve meyve püreleri yapıyorum. Ama salı gününden beri tuvalete çıkamıyor. En son yaptığında da zorlandi ağladı ama kabız da değildi yani top top değildi. Zeytinyağı herşeyine koyuyorum mamasina da. Kabak avokado falan normalde bağırsakları çalıştırır su da içiyor ama hala cikamadi çok huzursuz ne yapabilirim başka? Bu arada karnına da zeytinyağı ile saat yönünde mesajlar yapıyorum poposunu uyarınca çıkar ama onu da yapmak istemiyorum alışmasın die 2 kere yine çok zorda kalınca yaptım