asel_asil Kasım doğumlu ise henüz 5 ay civari olmalı. Tadımların bitmesi için henüz çok erken doktorunuz sizi o şekilde yönlendirmedi mi?
Kabızlık içinse başlarda kabızlık çok çok normal vücut yeni tanıştığı işin zamanla bagırsakları alışacak. Ben kabızlık da Hindistan cevizi yağı veriyorum genelde akşamına yapıyor. Yapamadığı çok kabızlık durumunda ya popoyu uyarıyorum arada ya da ek gıda kesiyorum ya da en aza indiriyorum. Verdiğiniz Miktarlar da fazla gelmiş olabilir bebişinize