Merhaba, 25 günlük bebeğim var. Özelliklede emerken hırıltılı sümükümsü ses geliyor. Serum fizyolojik yapıp ardından manuel aspiratörle temizliyoruz ama tam yapamıyoruz sanırım çünkü geçmiyor. Hangi burnundan hırıltı geldiğinide anlamıyoruz. Nasıl yapıyorsunuz yardımlarınıza ihtiyacım var. Elektrikli aspiratör alıp memnun kalan var mı?