21 aylık olacağız ve emme krizlerimiz arttı, memede uyumak istiyor sürekli emmek istiyor ve ben cidden tükenmiş haldeyim. Şu an saat sabah 8.50 ve saat 6.40 tan bu yana aralıklı emmek istediğini söyleyerek büyük ağlamalar yaşıyoruz. Süt yok denecek kadar az çünkü gece de böyle krizler var diye bıraktım emzirmeyi sabah uyandığında öğlen uyku öncesi sonrası ve akşam uyku öncesi şekline zor geçtik ve şu anda da böyle bir şey yaşıyoruz. Oturamıyorum ve uzanamıyorum direkt meme odaklı kodlanıyor. Ne yapmalıyım??