mayuksel 6aylık kızım öksürük vardı dün doktora götürdüm hafif grip var dedi sadece buhar yapmamı önerdi öyle geçer mi sizce kızlar bugün daha çok arttı çünkü öksürüğü 10dkda bir öksürüyo çok