Yan yatmak için ben baya bir bekledim neredeyse 2-3 hafta kadar , risk almak istemedim. Bebeğimi de kucağımda taşımamaya çalıştım hep birileri kucağıma verdi eğilip kaldırmadım o çok önemliymiş çünkü.. ama geçiyor bende hiç geçmeyecek bu süreç diye düşünmüştüm.