aslnhan bebeğim tam 21 aylık olduğunda bıraktırdım 3 hafta olacak 2 gün sonra, annemlerin yanına geldim, sabır taşı sürdüm ve kızım tiksindi 3-4 gün gece hiç uyumadı desem yeridir, bana karşıda çok agresifleşti ama sonrasında kabullendi durumu ve toprladı, öncesinde bir ay konuşup anlatmıştım bırakacağımızı memenin kötü olacağını ihtiyacı kalmadığını vs, gece hiç süt vermedim biberonla su verdim memeyi sevmesine izin verdim ama sabır taşı sürülü şekilde ne olur ne olmaz diye, umarım çok kolay bi süreciniz olur 🌸