Geçen hafta alt solunum enfeksiyonu sebebiyle 4-5 gün hastanede 3 günü yoğun bakımda 2 günü serviste geçirdik. İyileştik ve evimize geldik. Perşembe günü çıkışımız yapıldı. Cuma günü çocuğumun net bı sekilde bı ayağını tam anlamıyla kullanmadığını bir aksaklık, değişik bir durum olduğunu farkettim. Öncesinde günlerce yatakta kaldığı için kas ağrısı olabilir diye düşünüyordum. Ama biraz önce ayağım acıyo diye ağladı sonra yine uyudu. Bu tarz bir durum yaşayan var mı? Veya bilgi sahibi olan birileri var mı rica ediyorum birşeyler yazın salı günü doktora gideceğiz beklemeli miyim hemen mi gitmeliyim?