Kızım 4 ay 9 günlük. Bir hafta önce aşı oldu. Aşı sonrası gece sık sık ağlayarak uyanmaya başladı. Sonra gündüz uykularından da ağlayarak uyanmaya başladı. Başta aşıdandır dedim ama hala devem ediyor bu şekilde uyanmaya. Gaz problemi mi var acaba gece 3-4 kere alttan gaz çıkarıyor ama bilemedim ya. Her uyandığında meme teklif etmiyorum emzikle geri uyuyor ama yatağıma almaya başladım. Bu sefer de ona alışır diye korkuyorum. Ne yapmalıyım? Uyku gerilemesi mi yaşıyoruz? Ne kadar sürecek bu süreç?