Oğlum 34 aylık 3 gündür tuvaleti öğretmeye çalışıyorum yapmiyo üstüne yapiyor surekli yaptiktan sonra fark ediyorum genede tuvalete gidiyoruz ama bu sefer damla damla yapiyo sıkıyor yapmiyo üstüne yapıyo soylemiyo bunu yaptiginida fark etmiyo oylece bekliyo soyle bak tuvalete gidicez buraya gidicez diyorum tamam diyo ama soylemiyo daha cisini lazimliga yaparken bitti mi diye soruyorum yapmaya devam ederken bitti diyip kalkmaya calisiyor 3.gün oldu ogrenmedi hala cisim var kakam var kelimeleri ne zaman soylencek hep ben soruyorum nasil yapiliyor bu tuvalet egitimi gece tuvalete gelincede gece 3 de aglama sesi cikartiyor tuvalete gidiyoruz yapiyo ama o saatten sonra uykusu aciliyo uyutmakta zorlaniyorum oyun oynamak istiyo 7 de uyuyo ogen kalkiyo boyle de bu duzende bozuluyo sinirlerim alt üst