azizebas Kızlar bebeğim 60 cc mama yedikten sonra doyamadığı için 30 cc daha yapayım dedim 30 cc suya 2 ölçek mama koydum büyük ihtimalle öyle bi şüphe düştü içime bunu yedikten sonra farkettim çok büyük vicdan azabı çekiyorum bişey olur mu
metekaanmomm azizebas hiç bişey olmaz bu kadar dert edilcek bişey değil bazen oğlum ishal olunca bende mamasını bir ölçek fazla koyuyorum ishali azalsın diye normal yani bir kerelik bisey
adelroza azizebas Allah’ın izniyle olmaz korkma hatta ben 2 yalşında mama bırakmaya çalışırken bir ölçek koyuyordum ki tiksinsin 😂
queen14 azizebas 1 kereden bişey olmaz yanlış su-mama dozunu devamlı vermek sıkıntı oluyor korkmayın bende yapıyorum bazen böyle hatalar
azizebas metekaanmomm 22 günlük bebeğim o yüzden sürekli panik oluyorum içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim
sarikavun Olmaz korkmayin anneyiz mama veren her anne en az bi kere mama su oranini karistirmis en az bi kere uzun sure beklemis mamayi vermistir. En fazla hazirmaizlik yapar biraz gazi olur bebisin
Gokturkmom azizebas Sizi çok iyi anlıyorum🌸 zamanla alışacaksınız içinizi ferah tutun sağlıkla büyütün miniğinizi❤️
fatmakesenoglu1 azizebas çok panik olmak hata yaptırıyor insana canım bi ölçekten bi şey olmaz merak etme
Tugcebb azizebas o yorgunlukla fazla mı koydum az mı koydum tereddütü o kadar çok yaşanıyor ki.. insan eminde olamıyor. Bende hatırlıyorum geçmişte yani böyle şeyler yaşadığımı. 🌸 Panik olmayın. Sesli sayın bundan sonra her ölçüyü öyle daha çok akılda kalıyor 😀
koalaaa azizebas suyunu fazla koyarsan doymaz mamasını çok koyarsan kabız olur hazmedemez ve bir kereden zaten hiçbirşey olmaz merak etme