ecemciniiz sedosko26 43 günlük, Avent kullanıyorum. Anne meme ucuna en yakın biberon ucu avent çünkü. Diğer biberonlardan daha kolay içebildikleri için anneyi emmeyi bırakıyorlar, o yüzden avent devam ☺️
esmnnr drykrbn ben yenidoğan için aldım bir numara alacağıma iki numara almışım acaba 10 günlük bebeğime kullansam olur mu çokmu gelir
_zeyb sedosko26 Philips Avent kullanıyoruz . 49 günlük hep 2 numara kullandık, kullanmaya devam ediyoruz. Çok memnunuz meme reddini engelliyor
zamansumisali_ sedosko26 2.5 aylık bebeğim biberon markamız chicco 2 numara başlık kullanıyoruz memnunuz 🫠
sedosko26 zamansumisali_ akış hızı nasıl acaba ne kadar sürede bitiriyor bir de bebişlerimizin ayları yakın kaç ml mama veriyorsunuz ☺️
sedosko26 prensesmasal çok teşekkğr ederim bu hafta 3 ayımız doluyor artık 4 numaraya geçme vakti gelmiş 🫠
sedosko26 dilek_klc aventteki gibi çektikce mi akıyor akış hızı nasıl acaba ? Çok yavaş içiyor oğlum mamayı ya numara ya da biberon markası değiştirmeyi düşünüyorum
dilek_klc sedosko26 çok yavaş akıyor benim bebeğimde yavaş akışlı seviyor onun için almıştım yavaş aktığı için gaz problemi de olmuyor zaten
mihrasina Daha 26 günlük ilk avent 1 numara denedim aşırı yavaştı 2 numara ile devam ediyoru gayet iyi 30 cc mamayı max 10 dk da iyiyor bazen hızı çekerse 5 dk da sürüyor
zamansumisali_ sedosko26 bebeğim sadece mamayla besleniyor 120-150 arası veriyorum mamayı 3-4 saatte bir 10 en fazla 15 dk da bitiriyor mamasını akış hızı da gayet iyi damla damla geliyo bebek çektikçe de hafif geliyor zaten istediğiniz akışa göre de biberon ucunu değişebiliyorsunuz