eliftugba 19 günlüğüz ve hala sarı yüzü. 4 günlükkrn yattık bi gün 15trn 7e düştü. 14günlükken tekrar bakıldı 20 olmuş 4 gün yattık 12ye kadar düştü. Dr bi gün daha yat dedi evde bi çocuğuö daha var artık durmuyordu kağıt imzalayıp çıktım. Şu an mama ve meme olarak besliyorum ya 1 saate bi besliyorum ama geçmiyor sanli
queenofrose eliftugba ilk on gün geçtikten sonra sorun olmuyor demişlerdi ya. Diğer kan tahlilleri temiz mi? Uzayan sarilikta olabilir ama karaciğere bakılması lazim
merveats Bizi sarılık değeri 7yken taburcu etmişti ve 2 ay kadar sürmüştü nerdeyse sarılığı, 2 ayın sonunda geçti , herhangi bir sıkıntı olmadı uzamış sarılık çoğu bebekte görülen bir durum yine de takipli doktorunuza danışın
madamlala Ben de aynı durumu ilk bebeğim de ve ikinci Bebeğimde de yaşadım ilk Bebeğimde fototerapi aldık geçmedi tekrar yatırdılar mama ve anne sütü alıyordu çok stresli bir süreçti gerçekten. Diğer annelerin yazdığı gönderileri de okuyunca biraz olsun rahatladım Şimdi ikinci Bebeğimde de 25 günlük hala sarı gözleri. Doğumdan sonra yapılan Hepatit B ve K vitaminin de yan etkisi olduğunu söylemişti biri sarılığı uzatıyormuş Çünkü sebepsiz bir şekilde niye uzasın ki sarılık güzelce emip tuvaletini yapıyorsa bebek 🤔
nfs_bebe Bizede ilk hafta 15ken yatış demişlerdi yatırmadık bir hafta sonra 12 ye düştü daha takibi bıraktım emmesi ve bezleri güzel ilerliyor fakat 49 günlüğüz hala yüzünde ve gözünde sarılık var ama 3 aya kadar geçer diye umuyorum takmıyorum