aeogn Merhaba, kızım 24aylık 3gün önce tuvalet eğitimine başladım hala günde birçok kez yapıyor ne olursunuz önerilerinizi paylaşın kaç güne düzene girer bizi daha neler bekliyor
balkizlar aeogn 3 gün çok az en az 15 gün verin kendinize… yıpratıcı bir süreç zaten sabrınızı erken tüketmeyin
feyzas aeogn İlk günler kaçırmalar çok oluyor ama benim oğlum 33 aylık. Başlayalı iki hafta oldu sanırım . En az bir hafta sürdü alışması şu an iyi gibi kakada hala zorlanıyoruz. Kaçırsa bile çok az oluyor hemen yanıma geliyor zaten öyle bir durumda şu an. Bu süreçte sakin kalmaya çalıştım en çok bunun faydasını gördüm çok fazla çiş kaka muhabbeti yapmadım ve ilgisini çekecek oyunlar buldum banyoda. En cok kovayla su koydum önüne içine oyuncaklar o oyaladı
beyzanuroz aeogn 22 aylıkken başlattım gece altına bez baglamadim her 15 _20 dakika da bir tuvalete götürdüm orda oyunlar oynadım gece yatirmadan 2 saat önce sıvıyı kestim sadece 3 gece altına çişini yaptı ondan sonra yapmadı gerçekten çok sabırlı olman gerekiyor asla pes etme kakasini korktuğu için tuttu 3_4 gün yapmadı yaparken ağladı onuda oyun gibi yaptım kakasini yaptığında bay bay fln dedik o sklde ilerledi aslında herşey sende bitiyor asla pes etme küçük daha alışmaz diyenlere de bakma kuzenim 9 aylıkken öğrenmiş babannem öğretmiş
Busegr aeogn her çocuğun gelişimi farklı olduğuna inancım sonsuz ama yakın çevremdede o dönemde tuvalet eğitimi alacak potansiyelli çocuk görmedim bana çok erken geliyor açıkçası 🫠
aeogn Busegr bakayım bugün biraz daha iyi gidiyor alışıyor gibi ama bilmiyorum beni de çok yoran bir süreç oldu Erken olmasından dolayı
Busegr aeogn Eveet erken olunca genelde böyle sıkıntılar oluyor maalesef biraz daha bekleyince daha çabuk geçiyor süreç eğer diretmekte kararlıysan biz kitaplarla bayağı yol kat etmiştik destek olabilir sanada