Yigidimmm mussyagg2505 Ekrem algün ben kendisinin yanında iki sene çalıştım çok iyi bir doktordu Yenibosna safa hastanesinde çalışıyordu ama hastane yıkılıyor şu an sanırım Acıbadem’e geçmiş isterseniz bir araştırısınız