yigitbiranne geçici bir dönem olduğuna emin olabilirsiniz. Parmak gıda deneyin eline boğazına kaçmayacak besinler verin ve kendi istediği şekilde yemesine imkan sunun. Bizde o aylarda öyleydik ağzına hiçbir sürmezdi. Eline verirdim kendi yemek isterse yerdi. Hâlâ bile öyle. Bir günleri bir günlerini tutmuyor malesef. Kilosu iyi gidiyorsa dert etmeyin kendinize