Helincik Kızım 29 aylık. Kardeşi oldugu için onu taklit ediyor sürekli. Eğitime başlasam da sekteye ugrarmışım gibi hissediyorum. Çünkü hem inat hem de agresif dönemi. Yazdan beri lazımlığı var odasında. Oyun oynarken “ben çiş yapacagım” diye gidip oturuyor oldugu gibi. Ama daha başlamadım ve nereden başlayacagımı hiç bilmiyorum. Desteksiz inip çıkıyor bunu biliyorum hazıroluşluk ile alakalı tek. 🩶
GezginPaNDa Helincik merdiven desteksiz inip çıkabiliyor mu Topa vurabiliyor mu Ince motor kasları gelişmiş mi Bu sinyallere bakın. Ama kardeşi varsa zor
yohh_yavv Helincik bebeğim 28 aylıktı başladım 1,5 aydır şükür bitti alıştı artık şuan 29 ay 20 günlük
Ballilokmam11 Helincik ben 18.ayinda felan lazimligi aldım koyduk kenara oyuncaklara cis yaptırma sonrası Bay bay kitaplarla uzunca sohbetler 26.ayinsa başladım ve hallettik çünkü 1 ay sonra doğum yapacaktım eğer o zaman hallwtmeseydik süreç uzardi diye düşünüyorum
Asil1602 Helincik Doktorumuz 2,5 yaş dedi yaza gelmesini ayarla dedi öyle yaptık 1 haftada alıştı herkesin bir bildiği var ama bu işi okuyan en iyi bilir 😊
Elif337798 Ben hiç onlara bakmadım bir anda başladım yoksa olmuyor biri çıktı biri daha var. Bezi alttan çıkarın kaç dakika tutabiliyor bakın ona göre götürün çiş istiyorsa başlayın bence
Helincik GezginPaNDa hepsini yapabiliyor da işte inat. Kalkıp ben çişi yataga yapcam da diyebilir. Zorlayıcı şeylerde ağlama krizleri var. Bilemiyorum
Aklimideliricem Benim oğlum da 30-31 ay civarıydı başladım kardeşi de vardı bezli. Uzun zamandır da lazımlıkla felan anlatıyodum yani biliyodu çişini oraya yapması gerektiğini ama korkuyordu o yüzden hiç başlamamıştım. Sonra bi gün karar verdim artık buraya yapmamız lazım kardeşin küçük o bezine yapacak ama sen büyüyosun felan dedim onun da hoşuna gidiyo tabi büyümek 😂 sonra da çıkardım sık sık götürdüm altına kaçırdığı da tepki vermedim bana söylemen lazım artık altına değil buraya yapacaz dedim 3-5 kere kaçırmıştır ama çok zorlamadı beni sadece altına yapmamak için günde 2728373 kere tuvalete gidiyordu o dönem zorlamıştı sonra o da geçti çok şükür😂
Helincik Aklimideliricem çok korkuyorum ya. Bir de ben çok titizim. Koskoca evi tek başıma siler süpürürüm( kadın tuttum kaç kez ama sil süpür at götür hesabı onlar)
Busegr Helincik 32-33 ay gibi başladım geç başlamak süre açısından daha avantajlı oluyor 1 haftada hallettik zor kısmı ara ara kaçırmalar oluyordu ama zorlayıcı değildi. Doktor arkadaşımın tavsiyesiyle bütün çevremde neredeyse bekledi 30. Ayları hiç pişman olmadan atlattık şükür
Helincik Busegr o aylarda bu 3 yaş krizi hafifliyor diyorlar doğruysa. O zaman başlasam mı bilemedim. Bu yaz halletmek zorundayım ama şehir dışına çok çıkıcaz. Kv memleketi, annemlerin memleketi, tatil vs. Nasıl devam edebilirim bilemedim
Busegr Helincik o kriz 3 yaşta daha çok olacak bence 2 haftadır çok yoruyor çünkü birde eğer 3 gün kararlı bir şekilde devam edersen sonrasında dışarı çıkmak falanda bir problem yaratmıyor ben 3 gün hiç dışarı çıkarmadım sadece hatırlatarak överek yaklaştım ve dediğim gibi kolay geçti çocukta bayağı bilinçleniyor o dönem