İyi geceler kızım var 7 aylık dört beş gündür soğuk algınlığı var geniz akıntısından kaynaklı gece uyurken öksürüğü oluyor başka şikayetimiz yok serum fizyolojik ile burun temizliği yapıyorum biraz zor oluyor ağlıyor çok ama yapmaya çalışıyorum buhar makinesi ile hava veriyorum ekstra ne yapmam gerekiyor uyurken rahat etmesi için