Bebeğim 10,5 aylık bir yaşında memeyi kesmeyi planlıyorum ve sürekli emerek uyumak istiyor ayağımda sallamaya hiç alışmadı hep kendini yana arkaya doğru atıyor beşikte sallanarak çok nadir gündüz uykusu uyur geceleri asla o şekilde uyumaz bu aylardan yavaş yavaş alıştırmak istiyorum benim gibi durumda olanlar var mı ne yaptınız