nurellammm bence ikisinide aynı anda bırakın 😂😂 ben 32-33 ay cıvarı başlamıştım tuvalet eğitimine kısa sürüyor güzel bir dönem aslında zaten sizinde geç kaldığınız konu bez değil süt. İlk bir hafta sadece büyümeyi övün sen artık büyüdün bunu yapıyorsun harikasın şunu taşıdın mükemmelsin gibi büyüme olayını kavrayıp sevince, sütü büyüdüğün için bırakmamız gerekiyor sabah kahvaltıda içebilirsin gibi bir alternatif sunulabilir tuvalet eğitimi kısmıda bezin geceden dolu olması çok normal çünkü kasları kontrol etme ihtiyacı duymuyorlar bezi bırakınca daha güzel gelişiyor kaslar