cilginhatun2 çocuğu hasta etmeyecek kadar sakınmak lazım yoksa soğuk zararlı bir şey değil benim oğlum şuan 44 aylık yaz kış dondurma yer, suda oynar, eğer istiyorsa kışın da dolaptan bir şeyler yiyebilir özellikle boğazı şişmişse soğuk salatalık falan yediriyorum, önemli olan çok terlememesi, ortam ısısını uygun giydirilmesi, karda incecik hırkayla çorapsız gezerse tabii hasta olur ya da çok terleyip birden soğuğa çıkarsa da hasta olur dengeyi korumak lazım çok da sakınıcam diye çocuğu lahanaya çevirmemek lazım