Sulee_ merhaba ben estetisyenim tüyleriniz 1 hafta sonra kendiliğinden dökülmeye başlayacak cımbızla ya da elinizle tuttuğunuzda gelmesi lazım, gelmiyorsa işlemde sorun var demektir. Siz 1 hafta sonra sert kese yapın hem batıklar çıkar hem tüyler dökülür. Normal liflenebilirsiniz ama dökülme için kese şart. Dökülmeyen atlanan tek tük yerler kalabilir onlar sorun değil. Eğer çoğunluk dökülmezse 15-20 gün sonra kontrol seansı isteyin ilk seansınız boşa gitmiş olmasın. Kontrol seansında normalde kısaltma yapmadan gidilir kalan yerleri görürler oralara atış yapılır. Paketinizde kontrol hakkınız var mı bilmiyorum ama normalde her seans sonrası kontrol seansı yapılması gerekir. Başka merak ettiğiniz şey varsa sorabilirsiniz